Har du et af følgende spørgsmål?

       1.           Status på levering af produkt
2.       Produktet jeg har bestilt burde være kommet nu – hvad gør jeg?
3.       Jeg har ikke modtaget mit produkt – men pengene er trukket?
4.       Jeg har ikke modtaget mit værdibevis?
5.       Jeg har glemt mit login – og har købt et tilbud før
6.       Kan jeg ændre mit password til noget jeg bedre kan huske?
7.       Jeg vil gerne købe et tilbud – men jeg har ikke noget login
8.       Jeg har kreditter til gode – hvordan bruger jeg dem til mit næste køb?
 

    Status på levering af produkt

På dit værdibevis står der under ”Det skal du vide” og ”sådan gør du” hvor lang leveringstid der må påregnes efter du har indløst dit værdibevis på brugkupon.dk. Leveringstid er varierende på de enkelte tilbud.

Produktet jeg har bestilt burde være kommet nu – hvad gør jeg?

Mange af vores leverandører af tilbud sender pakkenumre på mail når din vare er afsendt, så prøv at se efter om ikke der skulle ligge en mail fra fx GLS, DPD eller Post DK – måske er den havnet i uønsket post i din mailbox? Det er desværre ikke altid muligt at sende pakkenumre, men posten bør lægge en kvittering i din postkasse, når din pakke/brev kan afhentes på posthuset.

Hvis ingen af ovenstående er tilfældet, så kontakt leverandør direkte – det er oftest den hurtigste vej da Dagens Bedste ikke har adgang til pakkeinfo. Du finder kontaktinformationer på leverandør på dit værdibevis.

Jeg har ikke modtaget mit produkt – men pengene er trukket?

Vi trækker pengene fra dit kreditkort når værdibeviset er afsendt – husk det du køber hos os er et værdibevis. Først når det er indløst på brugkupon.dk får leverandør besked på at sende dit køb.

Jeg har ikke modtaget mit værdibevis?

Vi oplever desværre ind i mellem at værdibeviser bliver fanget i dit spamfilter. For at undgå det fremover beder vi dig tilføje afsenderadressen (fx noreply@dagensbedste.dk , noreply@savemyday.dk ect) til dine kontakter. Men du kan altid hente dine aktive kuponer via dit personlige login. Dit brugernavn er din e-mailadresse og kan du ikke huske dit password kan du bede om at få det gensendt/fornyet ved at trykke på ”glemt password”.

Jeg har glemt mit login – og har købt et tilbud før

Gå ind på siden hvor du købte tilbuddet fx dagensbedste.dk, savemyday.dk ect. Skriv dit brugernavn som altid er din e-mailadresse og tryk på ”glemt password” – så får du tilsendt et nyt password på mail. Husk at logge ind hver gang du køber et tilbud, ellers ændrer systemet af sikkerhedsmæssige årsager dit password.

Kan jeg ændre mit password til noget jeg bedre kan huske?

Ja – når du er logget ind kan du under din personlige profil rette password til noget andet

Jeg vil gerne købe et tilbud – men jeg har ikke noget login

Første gang du køber et tilbud skal du ikke logge ind. Udfyld dine oplysninger og efterlad login-felterne blanke. Sammen med din første ordrebekræftelse får du oplyst brugernavn og password, du skal bruge for at logge ind på din personlige profil.

Jeg har kreditter til gode – hvordan bruger jeg dem til mit næste køb?

Du har kreditter til gode fx fordi du ikke har nået at benytte et tilbud før udløbsfristen. For at bruge dem skal du logge ind på din profil, på den side hvor du købte det ”gamle” tilbud. Dit brugernavn er din e-mail og password kan du få gensendt, hvis ikke du kan huske det. Når du er logget ind trykker du på ”Køb nu”. Du bliver nu bedt om at vælge antal kuponer du ønsker at købe.  Her vil der, hvis du har kreditter på din profil, være en lille boks som du skal krydse af. Så kan du se at dine kreditter fratrækkes beløbet du skal betale. Er der kredit i overskud vil de stå på din profil til fremtidige køb.